dimarts, 16 d’octubre del 2007

Dos "monstres" de la comunicació


Sí: Màrius Serra i Cares Capdevila. Sóc mig fan d'ells. Avui he anat a La Casa de Llibre a la presentació del llibre "Enviar i rebre" de Màrius Serra. Un conjunt d'articles que ha anat publicant, des del 1989 a l'Avui i Vanguardia, amb algunes rèpliques dels seus lectors. La presentació la feia Carles Capdevila, un d'Hostalets de Balenyà, que m'agrada molt com escriu/parla. Em fa molt riure. I m'hi sento molt identificada, amb tot el que diu. No sé. Mola.

Durant la presetnació ha fet alguns "enigmàrius", del tipus:

"Pontífex amb molta ploma", de 7 lletres.

"Una que s'ho empassa tot, és una màquina" de 15 lletres.

"Un musulmà encarat que parla molt", de 9 lletres.

"Fa cas del cap de l'agrupament", de 7 lletres.

A veure si ho endevineu -tu aifan no, que també hi eres!-. En fi. Que m'ha agradat molt. Tan, que fins i tot m'he comprat el llibre (20 €) i me l'han dedicat. Sí, tots dos. En Carles també, i mira que el llibre no és seu, però "com si ho fos", com diu ell.

Un brindis sumarrocal per tots ells!

5 comentaris:

Aifan ha dit...

Uuuuuuuuuh! Jo ho sé! Jo ho sé! A mi, crec, m'està agafant la depre "utunyal". Sort que avui m'has tret a veure aquesta presentació, m'ha anat de perles; com he rigut!

I ha estat divertit també el programa de la Primera "alguna pregunta para usted", que crec que t'has perdut. Preguntes al Carod-Rovira... quanta tel·la! (i també a duran i lleida, que jo hagi vist).

Mua!

Anònim ha dit...

I quantes cares té en Cares Capdevila? O és que s'hi encara, com el musulmà? Car un caradura m'estranyaria, de la manera que en parles, que el pintes car de veure...

Anònim ha dit...

De cares, no en serà cap de la vila això ens ha quedat ben clar.

Anònim ha dit...

Ah! i per cert, refernt al programa de qué parla l'aifan, pels que s'ho hagin perdut:
http://www.youtube.com/watch?v=F7Vz6GZJJOg

si és que internet és la sopa primigenia de la informació, que hi ha de tot! Que hi és sencer eh!

Anònim ha dit...

últimament no paro de trobar-me el capdevila! porta els nens a la mateixa escola on van els meus veïns

jo em peto amb aquest paio!

:**