dimarts, 8 d’abril del 2008

miss him when i'm tired and cold in the dark

quan em desperto sé que he gaudit. ho sé. durant el dia no hi ha un sol moment que no pensi en ell. només de pensar-hi ara ja em sento molt millor. em fa sentir tan bé. i és tan calentet i tendre. i m'abriga i pateix perquè no passi fred. i m'espera, cada nit. al mateix lloc. a punt per mi. suau i tovet. en els moments de cansament, quan les cames fan figa o haig d'agafar la bici per fer 10 km. a mitja mitja marató o quan estic en un bar i són les cinc de la nit i en fa més de 20 que no dormo. en aquests moments és quan més el trobo a faltar.

llit! et vull!

3 comentaris:

pol ha dit...

Jo no sóc espatapàm!

~ninuni~

però millor els vas esborrant a mida que apareixen ;) petò! polònia!

amay ha dit...

ja els vaig borrant ja, però surten com bolets!

Anònim ha dit...

pos es estrany perquè aquest any no va ploure i no va sortir quasi cap bolet. jijiji, petó annaaaaaa!

pep i tu