divendres, 18 de gener del 2013

Adéu als 27

M'agrada molt viure en aquest barri.
Bé, estic entre dos barris: Raval i Sant Antoni. I m'encanten!
Entro a les botigues de barri a comprar i dic, sóc nova al barri. I em diuen, benvinguda!
He trobat un forn de tota la vida on fan un pa molt bo. Avui hi havia un noi que ha entrat, i la dependenta li ha dit, de barra oi? I li ha preparat un entrepà de pernil salat. El suc? Sí, també. Un client habitual, li he dit jo. I tant! I si ve cada dia, és perquè li agrada, li ha dit la dependenta. Li demano si vol suc per demanar, perquè ja sé que sempre és que sí. Un bon esmorzar, sí senyor.
També he trobat una botiga on venen cafè a granel, i el molen al moment. I també venen te. I la botiga fa una olor tan bona! Mira que fa anys i panys que no bec cafè, però mira, abans d'ahir vaig comprar una cafetereta a la ferreteria del barri, molt bonica, per cert, i avui he anat a comprar cafè a la botiga en qüestió. He agafat el de Colòmbia, que m'ha dit que "és el que fem nosaltres". No sé ben bé què ha volgut dir amb això, perquè clar, si ve de Colòmbia... Però bé, el cas és que ja he estrenat la cafetera. Però només he fet un glopet molt petit de cafè. Just per notar el gust. Ara, però, em falta comprar aquells ferros per posar a sobre els fogons, perquè la cafetera és de les petites i s'esmuny per dins.
També hi ha el mercat, i ja fa uns dies que hi vaig. A comprar enciams, mandarines, tomàquets per sucar el pa... M'encanta només passejar-me entre les parades i anar mirant els productes. Els venedors em miren amb cara de "et pararàs o no", i algun té sort, perquè a vegades sí que m'hi paro. Però no tots. No es pot fer content a tothom! Mica en mica.
En fi, m'agrada el meu barri. M'agrada molt.

I avui toca sopar al piset. Últim dia amb 27 anys! A veure com va =) Mira que n'és de maco el número!