diumenge, 9 de juny del 2013

Ja torno a ser de viatge! I he anat a parar a un dels meus llocs preferits del planeta: Berlín! Com m'agrada. No sé què és ben bé. La verdor dels boscos i prats, els llacs, els grafitis als edificis abandonats, la decadència d'algunes zones, els totxos, els dürums i döners...

He sortit de l'aeroport de Barcelona finalment a les 13.15. Mitja horeta tard. He dormit durant tot el viatge! Al final ahir vaig anar a dormir tardet, i entre els nervis i tots he dormit poquet. Al matí encara m'havia de prepara la motxilla! I he agafat el bus 46 des de plaça Espanya per anar a l'aeroport. Arribo a les 10.50, més o menys, i va i em toca la cua de vueling més lenta! Un home grassonet, així d'uns 50 i pico d'anys... i ja ho he entès perquè era lenta! Quan m'ha tocat el torn, l'home no parava de parlar... Anyway. Després he comprat un parell d'ampolles de vi pels couchsurfers, i un entrepà per dinar. I un cop a l'avió. Zas. Ben adormida. El noi del meu costat igual que jo. No hem durat ni dos segons desperts.

Un cop a Tegel, res, agafar el bus fins a Zoologisher Garden. Veure que les coses segueixen igual. I després l'S-Bahn fins a Potsdam, que és on sóc ara.

Estic al piset d'en Hans i l'Steffi. Una parella de joves, ella estudiant de ciències (no m'ha quedat clar què), i ell estudiant de doctorat de biologia. I esperen un fillet, d'aquí 6 setmanes. Se'ls veu ben bonics.

Total, que he arribat, i com que tenia gana, i aquí se sopa d'hora... he decidit fer un Dürum... però renoi! Que tipa que m'he quedat. Era bo, però enorme! Tela!

Ara ells estan sopant. Són vegetarians i s'estan fent una sopa de verdures. Alemanya és, de lluny, el país on més vegetarians he conegut. I, paradoxalment, és on hi ha més salsitxes. Deuen ser pels turistes...

En fi. Ara a preparar una mica la presentació, i a corregir treballs!

Una abraçada! Que demà ja comença el congrés! Quina emoció!