diumenge, 3 de juliol del 2011

La carxofa assessina (I)

Avui al mercat he comprat un monstre, un alien, una planta carnívora... una carxofa! Són tan grans aquí, que me germana em va dir que en comprés una mirés si era peluda (per dins)... De moment l'he comprat i potser demà o algun dia d'aquests l'obro i la cuino. Idees?


 Quan he arribat del museu me l'he trobat escoltant icat.cat al portàtil! Que llesta que és!

També ha fet nous amics, un préssec groc... No sé si se'l volia menjar, ara que hi penso, o volia jugar a futbol amb ell...
 Me la volia posar com a decoració al cabell, però me n'he adonat que gairebé és tan gran com la meva cara...
 I no sé si em deixarà cuinar-la, perquè gairebé m'ataca!

Ara la tinc guardada a la nevera, i tot i que sento que vol sortir, de moment la porta està tancada... Espero que no s'escapi a mitjanit!

1 comentari:

Lluís!!1 ha dit...

estàs fatal!!! xDD