dilluns, 10 d’octubre del 2011

Cap de setmana molt musical!









Aquest ha sigut un cap de setmana molt musical! Tot el dissabte al vespre de concerts pels bars, com ja us vaig comentar, i tot el diumenge a la tarda també! Al final la pluja va esperar que s'acabéssin els concerts, cap a les 19h del vespre, per començar a caure. Així doncs, vam poder gaudir d'una tarda sense ni una gota, però amb fred, això si! Jo vaig estar gairebé tota l'estona amb Les culs trempés, que van fer tres concertets diferents a varis llocs del parc. És increïble la quantitat de gent que aconsegueixen arreplegar, i animar! I la gent cridant al final "Oh, oh, oh, oh, oh", que vindria a ser com "una altra, una altra", i tothom ben feliç i content. Fins i tot jo els vaig comprar els dos CD's que tenen. No en compro gairebé mai, però vaig pensar que era bo donar una mica d'impuls a les bandes emergents (tot i que em van dir que ja en portaven més de 1000 venuts!).

Avui al lab no he parat en tot el dia, amunt i avall, fent tubs i més tubs i emulsions, i BETs i materials... I no he pogut seure ni un momentet! Ara a descansar!

I com veieu, a la plaça "la plus belle d'Europe" també han fet un jardí musical! Amb flors, arbres, herbetes, i música diferent a cada raconet... Com la cuiden els Nanciens!