dissabte, 1 de setembre del 2012

Alvocats

Quin plaer! Una de les coses que m'agraden més de Califòrnia són els seus alvocats... Deliciosos, tendres, es desfan a la boca... Mmm! Originaris de Mèxic, es poden cultivar a llocs on no glaça, clima tropical-mediterrani. A casa nostra no se'n fan perquè a l'hivern fa massa fred... Però aquí a Santa Barbara el clima és molt més suau i hi ha un munt de camps amb arbres d'alvocats! Fins i tot n'hi ha a jardins de moltes cases. I són tan bons! Crec que ja us en vaig parlar un dia, però és que ara m'acabo de fer una amanida amb enciam, tomàquets de l'hort (també quins uns, de més bons!), formatge brie, alvocats, i tot amanit amb sal, oli i pebre. Genial.

On queden molt i molt bé són en els entrepans. Si alguna cosa fan bé als Estats Units són els entrepans o sandwiches. No són entrepans qualsevol: hi posen de tot i més a dins! Un dels més guarros però boníssim de tant en tant és amb turkey o hamburguesa, bacon, formatge, enciam, tomàquet, ceba, pickles (o no) i alvocats! Mmm...! Sort que ja he dinat que si no, me'n faria un ara mateix!

Ahir vam anar a sopar a la Hollister Brewery i em vaig demanar una burger. No estava malament, però el millor d'allà són les cerveses. Molts bars es produeixen la seva pròpia birra. I allà són molt bones... Una Hefeweizen i una Sands... no sé què!

I demà, cap a Jalama Beach. A gaudir del solet. A surfejar.