dijous, 26 d’agost del 2010

Ara aquí, ara allà, mira sota el llit i damunt del sofà (sofa, qui en tingués de sofà!

Acabo de treure la pols de l'aspirador, i he passat els mobles; ai vull dir que he tret l'aspirador de la pols i he passat els mobles; ai... quin lio! He passat l'aspirador per l'habitació i he tret la pols dels mobles... Ara!
A casa sempre m'han dit que s'han de rebre bé les visites... També estic fent una rentadora i he tret les arrugues dels llençols. No m'he depilat perquè ho vaig fer fa dos dies, i dutxar-me ja ho faig cada dia. Potser em tallaré les ungles i em maquillaré. O potser només em tallaré les ungles sense maquillatge... Hihi...
I és que demà al matí, arriba en Pol! Ara deu estar volant volant pel cel, entre Moscou i Ulan-Bator. Sí, per venir a Japó es passa per Sibèria! A les 6:40 aterra a Narita! Així que demà començo oficialment les vacances!

El pla que tenim és el següent (sempre oberts a la improvisació):
- Yokohama i Fuji-San
- Kyoto i Nara
- Osaka i Himeji
- Hiroshima, Otomachi i Myagima
- Fukuoka i Beppu
- Tokyo!
Així que si no estic gaire pel bloc, ja sabeu on buscar-me! Segurament no escriuré cada dia, però m'emporto una llibreta-diari de viatge, com sempre faig als viatges, i aniré anotant tot allò que em sembli interessant/curiós/divertit per poder-vos explicar després!

De moment, aquest cap de setmana volem fer el Fuji de nit, per veure la posta de sol des de dalt. Diumenge a la nit dormim aquí, així que potser, si he aconseguit sobreviure, us ho explico o us poso alguna foto del cim! Hihi!

Buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuf!