dimarts, 22 de maig del 2012

Conference Call

Bon dia de nou! Avui ha sigut un dia ben cansat i ple d'emocions. Al matí teníem una conference call amb 3 centres d'investigació més que participen al projecte en el qual ara treballo. Són dues universitats més de Chicago, i el CalTech de Los Angeles (on treballen els de The Big Bang Theory!). A veure si algun dia fem una reunió allà i puc anar-hi!
Doncs la reunió ha anat prou bé. Estan contents amb la feina feta. Ara, però, en tenim molta més! Sempre surten coses noves i més feines, a les reunions!
Al vespre he anat a veure el laboratori d'en Kevin, que està al final del carrer. Fa dents! Fa els motlles, els omple, les pinta... Tot un artista. El pròxim dia portaré la càmera, així podré fer algunes fotos del taller.

I de moment, moltes coses, però estic cansada, així que us deixo algunes fotos d'aquests últims dies.
La R beach, a prop de casona. Amb en Jonah i en Troy.

La platgeta amb en Troy

L'esmorzar de les bicicletes

El nostre edifici. El nostre laboratori és el que té el balcó, just a sobre les lletres!

Les cookies que va fer la Jackie. Que bones! Mara meva! Increïbles! A veure si en torna  a fer algun dia!

Divendres, celebrant l'aniversari d'en Jacopo.

Dissabte al matí a veure la platgeta.

La platgeta i els seus petits penya-segats.

La meva primera hamburguesa! Vaig anar a l'Habit, a State Street. Hamburguesa (amb tot), patates fregides i una aigua, tot per $7.49 (taxes incloses). Era bona, però jo no entenc el fast food: sempre em fa mal de panxa després. No compensa pas!

No sé perquè m'ha quedat girada... Són els dofins de Santa Barbara, just al costat del port.

Perill! Tsunamis!

Diumenge al matí, exposició de cotxes antics a State street. Amb en Kevin i en Jonah.

Quin cotxàs!

Els meus preferits, els Ford Roadsters!

Això és un Woodie. Durant uns anys, quan escassejaven els metalls (duant la guerra) feien cotxes amb fusta, i van veure que a la gent li agradava, així que en van fer més. Són molt bonics.

El nom de l'exposició: Wheels and Waves.

Un Porsche. No entenc ni un borrall de cotxes, però aquell dia vaig aprendre bastant! En James Dean es va morir conduint un Porsche d'aquests.

El maleter d'aquest es converteix en una fila de seients!
Gat i gos i aquest post ja s'ha fos! Gos i gat i aquest post s'ha acabat!