divendres, 15 de juny del 2012

Big dipper

Porto uns dies bojos! Bé, bojos no, vull dir que només faig que treballar, menjar i dormir, bàsicament. Acabo molt cansada, però ja m'agrada estar ocupada i tenir coses a fer. Al lab les coses de moment van bé. Demà tornem a tenir reunió setmanal amb l'Stucky i haurem de parlar del report que hem d'escriure per la setmana que ve. En Gary i jo hem treballat molt aquesta setmana, però en Damien, entre que tenia examen de rus, que va al gimnàs cada dia, que arriba tard, i que es passa els dies mirant els partits de l'Eurocopa, no ha pencat gaire. Però bé, suposo que té ganes de vacances. Diumenge se'n va a passar tres setmanes a New Jersey. És el seu aniversari i aprofita per fer les vacances i per anar a un casament d'un seu amic. Ja li he dit que jo m'agafaré vacances a l'agost! Llavors ja el deixaré sol jo =)
Però bé, de moment en Gary encara estarà per aquí. No sé quan marxa, suposo que a mitjans o finals de Juliol. Amb ell anem provant d'enganxar cosetes a les partícules de sílice. Com que aquí hi ha diners, el projecte té recursos, podem experimentar força. Perquè amb les coses que treballo ara, pèptids, proteïnes... valen un ull de la cara! Avui mateix hem fet una comanda de gairebé 1000 €, i total, per cosetes que no arriben ni a 1 gram de massa total! Però són molècules molt específiques, per una funció determinada, que suposo que costen molt de sintetizar...

Una cosa nova d'aquesta setmana és que m'he comprat un mòbil. S'hi estava tan bé sense mòbil! Un mes de tranquil·litat... Hihi. Però bé, suposo que em serà útil. Ja m'hi acostumaré. De moment ja tinc el Whatsapp, el Twitter i no sé què més instal·lat. I tampoc és molt gran, així que m'hi cap a la butxaca.

Ah! Notícia! En Kevin i la Jackie han sigut avis! Ha nascut la Pearl Mae Chapman a la família! És filla de l'Ian, el fill gran. Va néixer el dia 12 de juny. I estan més contents! Una néta molt maca tenen. Avui la Jackie s'ha passat el vespre cuinant per portar menjar al seu fill i a la seva dona. I el dia 13 es va passar el dia enviant missatges i mails i parlant per telèfon amb tots els seus amics per donar la bonanova. A veure si un dia porten la Pearl a casa i us la puc ensenyar!

Aquesta setmana ha fet matins grisosos, June Gloom, però després ha fet solet. Avui havíem d'anar a dinar al Burgers Bus, però al final no hi hem anat. Potser la setmana que ve! És un Bus d'aquests grocs de l'escola, que l'han transofrmat en una cuina i paradeta. Són una parella. I cada dia de la setmana es troben a un lloc diferent i venen hamburgueses. En teoria, tots els ingredients són naturals, orgànics. i tot això que està tan de moda aquí. Aquí hi ha la pàgina web: http://theburgerbus.com/. I us deixo aquí un vídeo que en parla: http://www.youtube.com/watch?v=IYX_kbkoer8.

Ahir vaig mirar una peli, quan ja me n'anava a dormir, que es diu Overboard. Hi surt en Kurt Russell i la seva dona que ara no en recordo el nom. Una peli del 1987. Força divertida. Americanada total, però divertida!

I altres cosetes... al lab molta gent mira els partits de l'Eurocopa a l'ordinador. Al lab del costat, hi ha un noi que té un Mac d'aquests enormes i ha posat la pantalla allà quan jugava La Roja contra Irlanda. Tots anàvem a favor d'Irlanda. M'agraden alguns jugadors de La Roja, sobretot els catalans, però si guanyen o no m'importa ben poc. És més, potser millor que perdin. Que la gent s'adoni de tot el que està passant i no visquin de la il·lusió del futbol, o del soccer, com en diuen aquí.

Una altra paraula que he après avui: Big dipper. És la constel·lació de l'Óssa Major. En Gary ha dit que una gràfica que he fet s'hi assemblava... i tenia raó. Però és una mala notícia, perquè s'havia d'assemblar més a una recta i no a una óssa...

I avui he xerrat amb l'Ana i la Berta! Com les trobo a faltar per aquí! Berta... Califòrnia t'espera! Ja t'estic preparant el terreny...