diumenge, 10 de juny del 2012

Pancakes el dia que rescaten Spain...

Ahir al vespre en Kevin em va prometre que em faria pancakes... i aquest matí ja l'he sentit que feinejava a la cuina, i després m'ha arribat una olor de bacon... En Kevin fent els seus breakfasts! M'ha picat a la porta, i tenia un plat a taula amb: 3 pancakes, un ou ferrat a sobre, tot de bacon pel voltant i tot regat amb maple syrup! Els pancakes eren d'allò més esponjosos, el bacon cruixent, i el maple syrup li donava a tot un gust molt especial. En Kevin no s'ha pogut acabar el seu plat, i m'ha dit que normalment ningú no se l'acaba...però jo ho he fet! Ara, he quedat tant tipa que encara ara no tinc gana! No n'he fet cap foto, però seria una cosa així:
Foto trobada aquí

Avui feia bon dia i, com que volia desconnectar una mica, he agafat el bus i he anat a downtown a passejar una estona. M'he trobat amb un centre comercial tot curiós: a l'aire lliure! Ocupa unes quantes illes de cases, i seria com una illa diagonal, però el passadís del mig sense sostre! Aquí, com que fa bon temps, ja ho poden fer això. Moltes de les cases tampoc tenen garatges per guardar els cotxes. No cal. Es veu que només plou una mica a l'hivern, i tampoc arriba a fer mai massa fred.

Algunes paraules i expressions que vaig sentint per aquí:
- parking lot: pàrquing de cotxes
- to toss: llençar/tirar
- to skyrocket: augmentar de cop, com un coet a l'espai
- it's awesome!: aquesta ja la sabia, però la diuen molt. Com també: it's amazing!, o it's fantastic!
- You guys... es diu molt quan es parla
- do the laundry: rentar la roba


Ja me n'aniran sortint més. Sempre penso que he d'anar apuntant les expressions que em semblen més surrealistes o diferents, però mai hi penso. Ja me'n recordaré! Doncs no!

Fins aviat!

PD: Això de rescatar... a algú li sorprèn? A mi gens. I encara em sorprèn menys que en Rajoy va dir que mai de la vida i ara sí. Llegiu crashoil.blogspot.com i ja ho entendreu més! Això ja no és una crisi. N'haurien de canviar el nom. És un canvi de paradigme. Un canvi en la manera de viure!