dimarts, 17 de maig del 2011

Contradicció

Els de Vilaweb li han fet una entrevista. M'ha agradat escoltar-lo, i tenim bastant la mateixa opinió. Llàstima que jo d'art, poc (pel que diu al final). Ara bé, si ajuntem ciència-art potser una mica!

I aquí us presento la bicicleta! Ja la tinc a casa. La Marie-Jo m'ha portat avui també una manxa per inflar les rodes, un cadenat (he descobert ara mateix que "candau" tampoc és correcte en català... Que estrany; a mi ningú m'havia dit mai res... Sort del DIEC) i uns cables d'aquells per portar equipatge.
Fa soroll quan frena, i no té marxes, però bé, esperem que pugui tirar una mica...

Tinc una anècdota amb l'Enric Casasses i la bicicleta, ara que parlem dels dos. Una nit, ell feia un recital de poemes a l'Heliogàbal, i estava a fora, al carrer Ramon i Cajal, xerrant amb algú, o fumant, no sé (no sé si fuma tampoc). Total, que jo venia del carrer perpendicular, de baix, pujant des de Travessera de Gràcia, i vaig tirar per Ramon i Cajal cap a Joanic. En passar per davant de l'Heliogàbal, l'Enric Casasses em mira i em diu alt i clar "Contradicció". Ni una paraula més ni una menys. I sí, efectivament anava en contradicció per aquell carrer. No sé com dir-ho, però la seva manera de parlar és tan ell, tan poeta. No crec que se'n recordi (per què, de fet), però jo sí.

Nanit***