diumenge, 26 de juny del 2011

Cap de setmana entretingut

Quina setmana tan mogudeta! No he tingut Sant Joan, però no l'he pas trobat a faltar!

Divendres, dinar amb els del lab. Vespre tranquil·let.








Dissabte, tot el dia a Metz: bon centre-ville, bon menjar, preciosa catedral, rebaixes, gran arsenal, i magnífic centre pompidou amb espectacle de dansa inclòs. De tornada a Nancy, cinema. Una pel·lícula molt trista "Blue Valentine" sobre la pèrdua de l'amor...













I avui, el dia ha començat tranquil·let, al lab una estona. Però després, sorpresa! A les 16h m'ha passat a recollir la Marie-Jo i amb una seva amiga hem anat a un poblet, Froville, a escoltar un concert de música clàssica (Vivaldi) dins d'una església romànica (église romane). De tornada a casa seva, m'han convidat a menjar "tarte de pomme" boníssima.






Us deixo algunes fotos i me'n vaig al llitet, que estic molt cansada!