dilluns, 13 de juny del 2011

Cap a Falkenberg! Que hi falta gent!

Demà al matí a les 5h ja seré fora de casa. Destinació: Falkenberg, Suècia. Per arribar-hi, hauré d'agafar cinc mitjans de transport diferents, a veure si tot surt bé:
- tramvia: per anar de casa a l'estació
- navette: per anar de l'estació de Nancy a l'estació TGV Lorraine (com a Tarragona, aquí a Lorraine també hi ha dues ciutats que volien les dues l'estació del TGV (Nancy i Metz), i al final van fer l'estació al mig!
- tren TGV per anar de l'estació TGV Lorraine fins a l'aeroport Chalres de Gaulle, a Paris
- avió, de París a Gotteborg
- autobus, de Gotteborg a Falkenberg (per sort, és un bus que posa l'organització i va directament a l'hotel del congrés, que sinó, serien un tren + dos autobusos més)
Ja ho veieu. I a Falkenberg vaig a un congrés europeu per estudiants de doctorat que estiguin treballant amb col·loides: http://www.chalmers.se/soft/EN/esc2011 (per si de cas em perdo, deixo la informació aquí, així sabreu on vaig).
De fet, acabo el bloc ben aviat, que aniré a dormir. Només si mireu per la meva finestra, veureu a sota l'anunci de cotxe una pizzeria que es diu "Pizza Tonio". 
 Doncs bé, avui sortint del laboratori, tenia molta gana i molt poques ganes de cuinar, així que com a bon estudiant, he complert amb els tòpics i m'he comprat una pizza. I, voilà, quina gràcia que m'ha fet la capsa! Mireu-la! M'ha fet especialment gràcia perquè, clar, a Nancy, el mar queda bastant lluny, diguem-ne. I, a part, quina relació pot tenir una pizza amb la platja, a menys que sigui la pizza marinera (amb gambes, tonyina...), però no era el cas.
 Total, que m'ha agradat molt perquè les fan amb un forn de llenya. Es veu que va ser el primer de Nancy, o això m'ha dit el chef!
 I per dir-vos bona nit, us deixo amb una foto de l'espectacular plaça Stanislas, on així vaig poder beure'm una cerveseta a la fresca amb l'Axel.

Bona nit!