dijous, 30 de juny del 2011

Del dret i del revés

"Black Swan" em va agradar molt, però quina tensió! Durant tota la pel·lícula, una intriga... i una tensió, i algunes imatges amb alguns ensurts! Bufa!

I avui he plegat més d'hora del laboratori i he vist "The tree of life" i, si us espereu una pel·lícula normal, no us agradarà. És el que m'ha passat a mi. Desesperant. Tot i que hi ha imatges molt maques, no tenen res a veure amb el film, és més aviat com un documental, i molt religiós, i no sé, no m'ha fet gens el pes. Ja ho dic, imatges molt maques, de l'espai, de l'aigua, de paisatges, núvols... Actors també molt bé, Brad Pitt i la noia pèl-roja... Però noi, la pel·lícula en si no m'ha convençut. Una pena, perquè em pensava que m'agradaria molt. Potser és això, que esperava molt i al final res. Al contrari que "Black Swan", on anava per passar el temps, i em va agradar.

Les coses no són sempre el que un espera!