dilluns, 15 d’octubre del 2007

Al matí ve el rajolí!


Potser és veritat que quan t'ha de venir la regla estàs de més mal humor, més trista, més susceptible als canvis i al que puguin dir els altres.

No ho sé. No ho sé jo, ni ho sap ningú, ni ho sabreu mai els nois que estigueu llegint això.

O potser només és l'excusa perfecta pels mals moments que passem a la vida.

Qui sap. La qüestió és que estic en una època no molt contenta ara mateix -cosa estranya en mi per aquells que més em coneixen-. Però bé. S'intentarà superar-la com es pugui.

Com funciona això? Uale! Una cosa que he après avui! A fer "links" o "enllaços". Mai ho havia fet. Gràcies al mestre Roviró! Però, al correu també es pot fer? El link que he posat no és massa res especial, era per provar alguna adreça! I ja estic de més bon humor...

Salut i alegria! I avui potser Jamboree? Mmm... Pot estar bé. Qui s'hi apunta?

6 comentaris:

Unknown ha dit...

Una abraçada des de Tarragona i bon blog, Anna... no deixis mai de pensarrrr.....

Unknown ha dit...

doncs personalment no... és el que te anar amunt i avall... salut

Aifan ha dit...

Que guai, crec que jo també ho estrenaré posant un link!
Sats què? El màster funciona igual, en plan wiki (editant mil i una vegades, ja et contaré) i amb una pantalla per introduir els treballs clavadeta a la dels blogs!

auooooooo

petó*

Anònim ha dit...

ànims reina!!

jo tb esti bastant "així"...i no és de regla, suposo q la tardor baixa els ànims!

vull anar a la muntanya!

petons!

Aifan ha dit...

és una mica tot, no li facis cas a la samarsa


!!!

Anònim ha dit...

hola,
sóc el mal anomenat mestre roviró. Més que mestre m'anomenaria curiós, apendre a fer el link que diu l'ana va ser una troballa inesperada i benrebuda. Qualsevol infornmàtic que llegeixi això pensarà que és una parida, apendre a fer links apretant un botó!!!! en fi, jo d'informàtica la justa per fer elsa putos informes de pràctiques! (suposo que s'ha notat la ràbia interna acumulada i l'odi repelent que tinc als informes)
Només afegir que no em crec que la may estigui descontenta, és com dir que el sucre és salat, simplement és mentida, jeje.

Salut per tots!!