dijous, 16 de febrer del 2012

Mientras Duermes - Cinemes Girona

Ahir vam anar a veure Mientras Duermes, als cinemes Girona. La veritat és que no havia pas sentit a parlar d'aquesta peli, fins que vaig veure els premis (polèmics) Gaudí. M'agrada molt en Luís Tosar i la Marta Etura està esdevenint una de les meves actrius preferides, així que vaig proposar que la podríem veure.

Els actors, molt i molt bé. La Marta desprèn una felicitat, una alegria, un sol... Ja és el seu protagonista, sí, però m'encanta aquesta noia. En Tosar, que fa de César, meticulós, paranoic, obsessiu... I només troba motivació per viure quan els altres són infeliços... La veritat és que és un personatge horrorós i no me'l voldria creuar per res del món a la meva vida, però noi, no sé com, li arribes a agafar carinyo i tot... Com que tota la peli és des del seu punt de vista...

En fi, una molt bona peli, que et deixa una mica de mal gust, però perquè et fa creure la història, i això vol dir que està ben feta. I, a més, rodada a Barcelona. Un altre film de Balagueró!