dimecres, 29 d’agost del 2012

Duquesne Whistle

Porto tot el dia escoltant la cançó... i ja m'ha agradat d'entrada, però cada cop que l'escolto m'agrada més... sobretot el principi, les notes que comencen a sonar, i se li van afegint més instruments... i la veu ronca del mestre... em recorda una mica la música de les pelis d'en Woody Allen, tot i que el single sí que té més de Quentin Tarantino... Pobre noi! Molt ben trobat =), el nou single d'en Bob Dylan!

I per si no us ho he dit, tinc entrades pel concert que farà a Santa Barbara el 22 d'octubre! Treu nou CD el dia 11 de setembre (una cosa més en aquest dia...)!

Us deixo l'enllaç aquí. No us el perdeu!
http://www.guardian.co.uk/music/musicblog/video/2012/aug/29/bob-dylan-duquesne-whistle?INTCMP=SRCH

1 comentari:

Ll ha dit...

què bé t'ho estàs passant com m'alegro!!! :)+++++