diumenge, 3 de juny del 2012

De tornada... a Malva

Quan surto del campus, a la tarda, una de les coses que m'agraden més, a part de la vista del Pacífic i de la verdor dels arbres i la platgeta... és l'olor. L'olor de la sal, l'olor de mar. És molt agradable, i ho relaciono tant amb les vacances, l'estiu, el bon rotllo... que em fa sentir bé. Una mica més avall començo a sentir l'olor de barbacoa. Sobretot els divendres a la tarda. La gent ja comença a sentir el cap de setmana a prop. Sempre penso que algun dia m'aturaré a demanar una hamburguesa... Després, el camí avança enmig d'herbes i al costat d'un riu. A vegades, si l'aigua està molt estancada, no fa gaire bona olor, però normalment el vent s'emporta la fortor i preval l'olor de les flors, el cant dels ocellets i els conills que, de tant en tant, es creuen pel meu pas. Aquest caminet, just abans d'entrar a la carretera, també m'agrada perquè els raigs de sol em vénen pel costat...
Després toca enfilar la carretera. Pel costat de l'aeroport, un bon tros. Però és un lloc molt tranquil, i normalment, en un tres i no res arribo a l'encreuament amb Hollister. Allà és on s'agafen els autobusos, i on hi ha un restaurant mexicà on en Kevin diu que fan els millors chilles rellenos. Els hauré d'anar a tastar algun dia.
Després toca travessar el pont de l'autopista, la famosa 101. Una pujadeta, i una baixada fantàstica que em porta fins al Fairview commercial point. Un lloc amb gasolineres i supermercats i Starbucks, faltaria més. Això queda pràcticament al costat de casa. Després cap a Malve Ave, just al costat de Verdura Ale, i Caleta Ale, cantonada amb Vega St.