divendres, 30 de novembre del 2012

Snif snif!

Són les 2:26 del matí. Encara no he dormit. Estic esperant que siguin les 3:00 per anar a buscar a l'aeroport. Avui marxo de Santa Barbara. Que trist.

Hem fet un sopar al Dargans. Hi era tothom, o gairebé tothom.

Ciara, Liam, Hugo,
Ben, Paolo, Nazli,
Aina, Claire, Peter,
Marissa, Robbie, Kelly, James,
Malcolm, Nikki, Stephan, Moose,
Tom, Changyoung,
Laurie, Marc, Doug, Karen,
Brad,
Zac,
Brian, Evgeny,

Ui, se'm tanquen els ullets. Quina soooon!
I m'han regalat un llibre:

"Everyone poops"

1 comentari:

anna ha dit...

Ostres doncs, m'he adormit! Sort que en Paolo ha entrat a la meva habitació (després de trucar a la porta molts cops, com m'ha dit després) i m'ha trobat ben adormida, amb el cap cap avall, davant l'ordinador, a les 3:03! Quin ensurt! I de seguida cap al bus! Un conductor molt simpàtic, i cap a l'aeroport, no sense abans acomiadar-me de la Jackie i en Kevin, que s'han llevat per desitjar-me un bon viatge.
Aix!