dijous, 20 de setembre del 2007

Aigua i Internet

Hola! Sabeu quanta aigua gastem en un dia un ciutadà europeu? Doncs entre 150 i 300 L. Uns 50 per dutxar-nos, uns 50 per la rentadors, uns 50 per la cisterna del lavabo, uns 20 per la neteja de la casa i només uns 5 per beure i cuinar, aproximadament.

He vist que hi ha un noi tancat en una habitació d'un hotel com a mostra que es pot estar 10 dies només amb internet: ho compra tot des d'allà, rep emails, ja surt als mitjans de comunicació... de moment li va prou bé. A avui.cat hi és tot.

Per altra banda, i contraposant amb el paràgraf anterior, a Xina un noi ha mort després d'estar-se tres dies connectat a Internet en un cibercafè. Segons diuen, un atac de cor. I ara a Xina està prohibit obrir més cibercafès i creen centres de desintoxicació pels addictes a la xarxa. Quina por! La nova droga del segle XXI: Internet!

Va doncs, apagueu l'ordinador i aneu a llegir una estona. És el que faré jo ara!

Salut!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo entre fenols i ordinador... la palmo segur!

i quan marxis, si derqui no torno i huguiñu por esos lares... de depre, també! :)

amb una mica de sort al màster em posen tanta feina que ni tinc temps de pensar-hi

buhuuuuu!

ps: toca fer propaganda d'això, anna!

Anònim ha dit...

Quantes coses noves que veig avui! Una enquesta que deus haver contestat tu soleta, una foto de la nena més maca del món, uns enllaços molt xulos (un dels quals feies servir, no m'enganyis, per lligar amb un super enginyer) i moltes coses més!

Diga'm alguna coseta, que et trobo a faltar...