diumenge, 19 de juny del 2011

Anna May, Place Stanislas, Nancy, France 3


Doncs bé, al final sí que he anat a la Plaça Stanislas, malgrat el fred i el vent que fa! Brrrr! He arribat amb la bici al mig de la plaça cap a dos quarts d'onze. Ja hi havia gent al centre, i a poc a poc la plaça s'anava omplint. De cop i volta, apareixen dos senyors, un amb una càmera, l'altra amb un trípode i un micro. Una càmera de filmar ben grossa eh! I l'home en qüestió em diu que la bici que tinc és de col·lecció. Com que veu el meu accent, em pregunta d'on sóc, i l'altre també s'hi ajunta. Jo també els pregunto què fan, i em diuen que són de la tele, de France 3-Lorraine. I de cop, em diuen si em poden filmar! Jo els dic que no, que no sé parlar, però ells em diuen que ells tampoc. Però, no han servit de res les meves queixes, i de cop i volta ja em trobo un llum potent a la cara i un micro als llavis. I els he explicat què hi feia aquí i no sé què més.

A les 22.45 en punt ha començat l'espectacle. Que bonic! Tot l'edifici principal i els que hi ha a dos costats més de la plaça són pantalles per tot un espectacle ben bonic, sobre com es va formar la plaça, i personatges importants de Nancy, amb la música i tot plegat. Feia fred, però ha sigut genial. Després del show, el càmera-man i el micro-man m'han tornat a venir a preguntar si m'havia agradat.

M'han dit que segurament sortiré demà a les notícies de les 19h, edició de Lorraine. I que també es podrà veure per Internet! Millor, perquè jo no tinc TV. Així que si ho trobo, ja ho posaré aquí, tot i que qui vulgui ho pot buscar per Internet. Quina gràcia!