dilluns, 27 de juny del 2011

Una mica de tot

(podeu clicar sobre la imatge per ampliar-la)

El temps és boig! Avui hem arribat als 36 ºC! I fa dos dies estàvem a uns 20 ºC, i en principi d'aquí dos dies hi tornarem a ser... D'on ve aquesta calor tan sobtada? Buf, ahir, tela, i avui... La gent ja està estirada als parcs d'herba, i ara són les vuit i pico i el sol encara pica fort! On anirem a parar!

Aquesta setmana és la fête du cinema. Com que vaig anar al cine dissabte, tinc un val que em permet tornar al cine per 3 €. I em sembla que hi aniré avui. Potser vaig a veure Black Swan. Entre que és una peli que ja té uns mesets, i que som dilluns, a les 21.45h, potser estaré sola a la sala! Quina por! Però espero que tornant a mitjanit ja no farà calor!

Us deixo amb una foto del 2008! Fent remembers de fotos, m'encanta. M'hi passaria hores! Sort en tinc de les fotos, que la memòria ja falla a vegades, i va bé fer-la treballar una mica =)


Per la meva germaneta, que està investigant a la Fundació Alicia... Espero que li vagi tot molt bé!