dimecres, 30 de maig del 2012

Dissabte de day trip


Dissabte va ser un dia amb la família americana. Cap a les 10 h, en Kevin va fer l'esmorzar i vam menjar-nos-el tots a fora, al solet. Cap a les 12 h o una mica abans, vam anar amb el cotxe tots 5 cap a l'Italian Painting Festival, que es feia a la plaça davant de The Mission. Tot de gent pintant quadres al terra, i paradetes de menjar i beguda i musiqueta.

Senyal davant de la Mission










Pintura al terra

En Jacopo content
Una cara ben pintada

La Mission al fons
Tots els guixos de colors d'un artista
La família: Jacopo, Kevin, Jackie i Jonah


Tauletes al solet

Riallera i estiuenca

Les muntanyes darrera la ciutat


Un quadre que hi ha a la casa de la cort, on es pot veure la bandera de Sant Jordi i la Senyera! He de mirar millor la història de Santa Barbara, però va ser fundada per uns franciscans espanyols... o no sé... o potser eren catalans! Qui sap!

Un cartell als Cold Springs... Old Spanish Dance!


Vam menjar un entrepà de carn de vedella, una que s'anomena Tri Tip. Diuen que és molt popular per aquí a Califòrnia. Es tracta d'una part molt tendre de sota l'esquena, per sobre la cama. Jo no menjo gaire carn, però a vegades és inevitable... I s'ha de tastar tot!


També hi havia un grup! A musical band!
Després del festival de pintors, vam anar a dinar a la muntanya! Enmig dels arbres hi havia un restaurant, un bar, i tot de gent a fora, amb música i tot. I després vam anar a Lizard Rock. Una part de les muntanyes on hi ha tot de roques, totes erosionades, amb molts forats. Potser en algun temps havien sigut cobertes d'aigua... Segurament. El cas és que vam anar a fer una mica el cérvol.

Aquesta roca sembla una cara, oi?
En Jonah de relax


En aquest foto es veu el campus de l'UCSB, el meu campus! Just tocant el mar. I potser es veu casa meva i tot... I una illa al fons, Santa Cruz.

Aquesta és la Lizard's Mouth! Jo estic a dalt de tot... Se'm veu un braç. Feia un vent allà dalt!
Vam fer una parada a la cova per descansar una mica...

En Jacopo se'n va anar a fer surf amb la bicicleta i el wet suit posat.


I jo vaig anar a caminar una mica pel Peer amb en Kevin i en Jonah. Vam veure moltes gavines.

I la posta de sol...

M'agrada aquesta foto...

Aquest és un noi pescant. Hi havia molts pescadors al peer! Un munt de canyes... i molts peixos i crancs per allà.

I les palmeres...
Un bon dissabte. Bonic dissabte.