dimecres, 16 de maig del 2012

Esmorzars i Chicken Paprika

Fa dos dies que esmorzo dos cops, i el segon cop sense esperar-m'ho!

Ahir, després d'esmorzar a casa el meu bol de cereals, vaig agafar la bicicleta per anar a la UCSB. Gairebé durant tot el camí, el carril bici està pintat al voral de la carretera, al costat de la calçada. Ara bé, l'últim tram és un carril especial per bicis i vianants, i passa molt a prop de la platja. Just al final fa una pujadeta, on he de canviar la marxa perquè si no no avanço... Doncs ahir, just al costat del carril, en un trosset d'herba que hi ha, hi havia tot de gent, i unes taules muntades. I posava "Bicycle Breakfast" o alguna cosa així. Resulta que un cop a l'any fan un esmorzar, amb sortejos de regals inclosos, per fomentar l'ús de la bicicleta, finançat per la universitat. Es veu que abans, el que anava en bicicleta era un pringat, i havies de tenir un cotxe per ser guai. Ara, en canvi, si vols ser cool, has d'anar en bicicleta. Això m'ho explicava en Kevin ahir mentre sopàvem. Així que vaig aparcar la bicicleta i vaig esmorzar un altre cop amb tota aquella gentada. Uns muffins, pancakes en forma de bicicleta. També hi havia suc de taronja, cafè i te. Aquí beuen molt cafè, però són cafès molt llargs. Bé, jo com que no en bec, no puc jutjar si són bons o no. Però en tot cas es veuen diferents que els de casa.

I aquest matí, quan ja estava a la universitat, cap a quarts de nou apareix en Damien, que és el noi amb qui treballo i em pregunta si he esmorzat. Li dic que sí però que podria tornar-hi. I és que resulta que cada dimecres el campus ofereix esmorzar als que estan fent el doctorat, de quarts de nou fins a quarts d'onze. Així que amb ell i amb dos altres nois hi hem anat. Donen els típics bagels: són uns pans rodons amb un forat al mig, i alguns tenen llavors, panses, o altres cosetes. Els parteixes per la meitat i els untes amb mantega i melmelada, peanut butter, philadelphia o nutella (és el que tenien avui). Així que ja ho veieu. Dos esmorzars ben bons!

Ahir, a més, la Jackie i en Kevin em van convidar a sopar perquè van fer el plat preferit d'en Kevin: Chicken Paprika amb pasta i de postres, apple pie. La veritat és que va ser molt bo, tot acompanyat amb una copeta de vi blanc... Així vam aprofitar per xerrar una estona "larga y tendida" com diuen els castellans. Fins i tot de política!