dimecres, 18 de maig del 2011

Bicicleta per Nancy

No hi ha res com la bici per descobrir la ciutat. Avui, després de la uni, he anat una horeta amb bicicleta, fins al centre, a la plaça Stanislas, i tornar. Quin recorregut més maco! Ara sí que puc afirmar que m'agrada Nancy. Una ciutat tranquila, plana, neta, amb ambient pel centre, un centre antic molt maco, farcit de pizzeries de tots els preus i gustos, amb cotxes aparcats a les voreres, amb bicing inclòs i bastants carrils bicis, un tramvia que travessa la ciutat - i que per sort passa pel costat de casa meva-, aire net -més net que Barcelona, tot i que no té gaire mèrit...-. En fi, estic "al cul del món" perquè ningú coneix ni ha estat mai a Nancy, però m'agrada.

Avui la Marie-Jo m'ha portat una bossa plena de cireres. Es veu que té un cirerer a casa seva, i les ha de recollir totes, perquè sinó els ocells se les mengen. Que bones! Com em cuida...

I des d'aquí vull donar el meu suport i ànims a tots els acampats, assemblearis, gent que vol canviar el sistema, de totes les ciutats de Catalunya i Espanya que aquests dies estan dormint al ras!